0

Recenze humorné knížky Svatební historky aneb jak jsem se nevdala

Česká komička Lucie Macháčková přichází s další veselou knížkou, která by neměla ujít vaší pozornosti. V tomto případě se autorka zaměřila na svatební radovánky. Pojďte se podívat na recenzi knížky s názvem Svatební historky aneb jak jsem se nevdala.

Jistě si vzpomenete na knížku Historky z Tinderu, o které jsem tu básnila zhruba před rokem. Ano, i to je knížka Lucie Macháčkové, která si bere ráda na paškál chlapy, vztahy, randění a nyní i svatby. Když jsem zmerčila, že Lucii vyšla nová knížka, neváhala jsem. Ono je totiž třeba dopřát si pořádnou dávku srandy, jak jen je to možné. Mám radost, že i tentokrát mohu říct, že Lucie svým vtipem sršela na všechny strany. Jistě, říkám si, jestli mezi jejími náměty k vtipům a tím, že se prezentuje jako nedobrovolně single není nějaká spojitost, ale… je to vlastně jedno.

Jestli jsou ty historky alespoň zbla pravdivé, je Lucie pěkné číslo (jistě by teď řešila, které konkrétně), a její vtipy pobaví. Umí si hrát se slovy a chytá se každé příležitosti. Nejvíc se mi asi líbila historka Rozvod jako řemen,. Slepičí úlet a Trapnost nade vše se dělí o druhé místo. A ten alkoholik, o kterém Lucie v jedné z povídej hovoří, pokud existoval, tak to byl případ. Připomnělo mi to epizodu z Teorie velkého třesku, kde Penny říká, že každý přeci ví, že postižení lidé jsou hodní. Po stejném vzoru bychom mohli chybně předpokládat, že člověk, co cestuje po světě, aby stavěl chýše chudým, nemusí být nutně dobrák, který se umí postarat o vlastní přítelkyni. Knížku jsem zhltla jako nic a těším se na nášup. Schválně by mě zajímalo, s čím Lucie přijde příště. 🙂

O knize Svatební historky aneb jak jsem se nevdala

Knihu Svatební historky aneb jak jsem se nevdala napsala Lucie Macháčková. Kniha má měkké desky a 248 stran. Ilustrovala ji Sára Kučíková a vydalo ji nakladatelství Euromedia pod značkou Ikar, kterým tímto za výtisk velice děkuji.