0
Vzhled

30 day shred for beginners – tipy

Napadlo mě, že možná oceníte tipy k tomuto cvičebnímu programu, který já neustále tolik všude doporučuji.

Program nazvaný 30 day shred for beginners trvá, jak název napovídá, 30 dní. Je rozdělený na tři úrovně a každá se cvičí deset dní. Délka je mezi 20 až 30 minutami, pohodička. A jak dále název napovídá, určený je především pro začátečníky. Takže, milý začátečníci, pojďte si poslechnout, co za moudra tady na vás vytáhnu 🙂

Tip 1: Každý cvik si před cvičením dobře prohlédněte

Je důležité každý cvik cvičit správně. Proto si napřed pořádně prohlédněte, jak se cvik provádí. Jak rychle a taky kde máte mít nohy, ruce, hlavu, trup a tak dále. S tím souvisí další tip.

Tip 2: Poslouchejte a sledujte co Jillian říká a ukazuje

Hodně chyb, které byste jinak dělali, vychytáte už jen tím, že budete pořádně poslouchat a sledovat, co Jillian ukazuje a říká. Kde máte mít hlavu? Kde zadek? Co nohy? Správným cvičením docílíte požadovaných výsledků a hlavně, nebudete mít bolesti nebo úrazy, které častěji způsobují špatně prováděné cviky.

Tip 3: Není to vždycky o rychlosti

Třeba takové lehsedy (hlavně ty poslední v první úrovni) jsou mnohem větší zabíračka, když je děláte pomalu a koordinovaně. Hlídejte si rychlost provádění cviků tak, že budete koukat, jak cvičí trenérky na videu. Cvičte stejnou rychlostí.

Tip 4: Jestli necítíte že cvik funguje, možná ho cvičíte špatně

Přijde vám, že máváte rukama a zvedáte činky a vůbec nic necítíte? Možná děláte cvik špatně. Pohlídejte si, jestli ho děláte přesně tak, jak holky na videu. Někde stačí dát třeba jen ruce o trošičku výš nebo si víc přisednout při boxování a uvidíte, jak najednou svaly ucítíte. Pokud je to na vás pořád moc lehké, cvičte náročnější verzi s Natálií (to je ta kudrnatá).

Tip 5: Nevynechávejte, nedělejte si zbytečně pauzy, neflákejte to

Pokud je na vás cvik náročný, cvičte podle Anity, ta cvičí „lehčí verzi“ daného cviku. Cvičte nejlíp jak dovedete, nesnažte se to nějak ošulit, to pak vaše cvičení nemá moc význam. Šidíte tím jen sami sebe. Pokud nemáte opravdu dobrý důvod, nevynechávejte. Jistě vydržíte jeden měsíc opravdu poctivě cvičit. Já vám budu držet palce 😉

Také by se vám mohlo líbit...

Žádné komentáře

    Přidat komentář

    Sdílet na Pinterestu

    Sdílej