0

Smlouva na lásku – recenze knižní novinky

Pojďme se podívat, jaká je kniha Smlouva na lásku.

Cassie Connor se zjevně inspirovala filmem Dokonalá partie, který v knížce dokonce zmíní. Měla jsem pocit, že to téma odněkud znám, i když se ukázalo, že jsem si to pletla s filmem Návrh, kde hrála Sandra Bullock a Ryan Reynolds.

Právnička Rebecca se děsí rodinné oslavy kvůli neustálým dotazům, jestli už s někým chodí. V práci tráví všechen svůj čas a patří k nejlepším, ale pokud jde o lásku… zkrátka ještě nenašla toho pravého. A pak nečekaně stráví noc s neodolatelným mužem a udělá to, co umí nejlíp − uzavře s ním smlouvu, že před rodinou bude hrát jejího přítele. Stanoví přísná pravidla, ale dokáže je sama dodržet? V jeho společnosti se totiž cítí tak skvěle jako nikdy předtím…

Nevadilo mi, že hned od začátku víte, co čekat. I tak byla zábava číst Smlouvu na lásku. Byla to rozhodně nenáročná, eroticky laděná kniha, kterou lze přečíst rychle a snadno. Hlavní hrdinka je Ledová královna, která se postupně rozpouští v náručí svalnatého výrobce nábytku. Inu, proč ne. Děj není těžké dopředu odhadnout, ale líbily se mi detaily a srovnání, například rodina hlavní hrdinky ve srovnání s rodinou hlavního hrdiny. Střetnou se tu dva jiné světy, autorka krásně vykreslí jednotlivé postavy i atmosféru, a vy si to užijete.

Jedna věc se mi ale líbila ještě víc než celý děj. Našla jsem totiž poklad. A teď, bez špetky zlomyslnosti říkám, že jsem byla opravdu ráda, že jsem tuhle “chybu” našla. Víte proč? Protože pro mě je tohle jasný důkaz, že ještě všechno nedělají stroje. Knihy dělají lidé a lidé dělají lidské chyby. Naprosto upřímně říkám, že najít těchto pár řádků, luštit je a přemýšlet nad nimi bylo pro mě možná větším dobrodružstvím než čekat, kdy Ledová královna roztaje.

O knize Smlouva na lásku

Knihu Smlouva na lásku napsala Cassie Connor a do češtiny text přeložila Marie Frydrychová. Kniha má 288 stran a měkké desky. Obálku navrhla Martina Charvátová. Knížku Smlouva na lásku vydalo nakladatelství Grada pod značkou Cosmopolis, kterým tímto za výtisk velice děkuji.