0

Recenze knižního bestselleru Poslední gambit

V dnešní recenzi se podíváme na knihu od Jennifer Lynn Barnes s názvem Poslední gambit.

Podle Wikipedie je gambit šachové zahájení, ve kterém hráč obětuje materiál, aby dosáhl nějaké poziční výhody, zostření hry nebo znepřehlednění pozice. Musím tedy podotknout – k této knize výborný název.

Poslední gambit – Anotace

Už za pár týdnů zdědí Avery Grambsová miliardy. Stačí jen přežít. Napětí se však stupňuje a situace je nebezpečnější než když dřív. Jediné, co Avery pomáhá ze všeho se nezbláznit, jsou bratři Hawthornové. Zná jejich tajemství a oni znají ta její. Jenže v této hře je v sázce mnohem víc, než se na první pohled zdá. Neznámý návštěvník Hawthornovic sídla by mohl výrazně zamíchat kartami. Je potřeba rozluštit ještě poslední hádanku… Doporučený věk 13+

Můj názor na knihu Poslední gambit

Poslední gambit se mi docela líbil. Jistě by bývalo bylo lepší, kdybych původně začala s předchozími knihami, na které tento díl lehce navazuje, ačkoliv i bez znalosti dílů předchozích člověk brzy zjistí, o co jde a jaké mají jednotlivé postavy mezi sebou vztahy. Hlavní hrdinka očekává velké dědictví a čeká se, jak s ním naloží. Není to však jediná záležitost, díky dědictví je v neustálém ohrožení ona i lidé okolo ní. Objeví se záhadná postava, které si s hlavní hrdinkou hraje, posílá jí vzkazy schované v hádankách a unese Tobyho. V průběhu knihy se hlavní hrdinka a postavy okolo ní, včetně záhadné Tobyho dcery, snaží získat Tobyho zpět. Užijete si tajemství, hry, hádanky a tajuplný, pomalu se odhalující příběh. Pokud jste ještě nečetli předchozí díly, doporučuji s nimi začít.

O knize Poslední gambit

Knihu Poslední gambit napsala Jennifer Lynn Barnes a do češtiny přeložila Veronika Volhejnová, obálku upravila Lucie Vávrová. Kniha má měkké desky a 360 stran. Vydalo nakladatelství Euromedipod značkou Yoli, kterým tímto za výtisk velice děkuji.