0

Recenze erotického románu Troufalá vášeň

Dnes tu máme zase něco lechtivého. Pojďte se podívat na eroticky laděný román od Penelope Douglasové s názvem Troufalá vášeň.

O čem Troufalá vášeň je

Devatenáctiletá Jordan se potká v kině se sympatickým, i když o něco straším mužem. Přestože k ničemu nedojde, a Jordan dá jasně najevo, že je zadaná, nemohou se oba ubránit pocitu, že to mezi nimi jiskří. Jaké je pak překvapení, když se ukáže, že dotyčný muž, osmatřicetiletý Pike Lawson, je otec Jordanina přítele Colea! A co víc, Cole a Jordan se k Pikovy nastěhují, aby vyřešili dočasnou komplikovanou situaci. Jordan a Pike se snaží ubránit citům a touhám, ale je to den ode dne těžší. Pike Jordan naslouchá a ochraňuje ji, a Jordan mu dodává pocit, že život může přinést i nová, nečekaná dobrodružství…

Troufalá vášeň je povedená, vzrušující knížka, kterou se prolíná romantika, erotika a poměrně jednoduchý, nenáročný příběh. Musím uznat, že se knížka čte s lehkostí a brzy budete na poslední stránce, byť těch stránek je 424. Příběh o zakázaném ovoci sice není nejoriginálnější námět, ale jednoznačně poskytuje prostor pro popis erotických představ a jejich následné naplňování. Líbilo se mi, jak hlavní hrdinka touží po tom, aby ji okolí bralo vážně. Že rozhoduje sama za sebe a sama ví nejlépe, co je pro ni dobré. Také se mi líbil snaha Pikea Jordan chránit. A nasvaleného stavaře si může každá čtenářka (a čtenář) představit také po svém, že? 😉

Pokud hledáte vzrušující oddechovku, Troufalá vášeň je knížka pro vás.

O knize Troufalá vášeň

Knihu Troufalá vášeň (v originále Birthday girl) napsala Penelope Douglasová a přeložila Zuzana Hanešková. Kniha má měkké desky a 424 stran. Zahraniční obálku upravila Diana Delevová. Vydalo nakladatelství Euromedia pod značkou Ikar, kterým tímto děkuji za výtisk.