0

Román se špetkou erotiky – Holka přes palubu

Dneska jsem se vrátila s další recenzí a jdeme na to, přátelé! Jaký je román Holka přes palubu?

Nakladatelství Grada celkem nedávno vydalo pod svojí značkou Cosmopolis knížku Holka přes palubu od Tessy Bailey. Autorka označuje tohle dílo za “mentální únik z velké covidové karantény v roce 2020”. A jsou to úniky krásné Piper do náručí mužného námořníka Brendana. Připraveni?

Příběh

Když se mě zeptáte, o čem tedy kniha je, budu muset odsunout všechny ty zajímavé erotické detaily stranou a popsat celek. Vlastně je to jednoduché. Piper, mladá žena z prostředí bohatých lidí Los Angeles, žije povrchní život plný pozlátka, falešných přátel a obdivu. Je princezna sociálních sítí, královna večírků, kráska kterou si hledají slavní muži jako krátkodobou přítelkyni. Jediné, o co se Piper snaží, je zůstat v záři reflektorů, ve středu zájmu.

Jenže pak provede něco, co vede k pěknému průšvihu a její nevlastní otec se rozhodne Piper potrestat. Po jejím pravém otci stále udržuje bar v malém rybářském městečku, tak Piper pošle tam, aby se svým životem na tři měsíce zkusila něco udělat. A protože Piper má skvělou sestru Hannah, nejede sama. Hannah ji nenechá. Spolu se sestry dostanou do prostředí, které jim není na první pohled nijak blízké a je na nich, aby zapadly mezi místní a zvládly přežít v takovém prostředí.

Piper má to štěstí, že narazí na Brendana, kapitána, který má rád svou rutinu a je vdovec. V první chvíli by nejraději ty dvě nádhery, co si vtancovaly do jeho města, viděl zase odjíždět, ale jak plyne čas, začne se s nimi přátelit a s Piper postupně ještě něco víc. Odhaluje, jaká Piper ve skutečnosti je, a to je něco, co ho překvapí a začne přitahovat.

Víc už prozrazovat nechci, ať máte taky co číst. 😉

Příběh knížky Holka přes palubu je mi sympatický. Stránku po stránce se z afektované blbky Piper stává inteligentní smyslná žena, která je citlivá, empatická a umí si jít za tím, co chce, i kdyby to znamenalo si zašpinit ruce. Brendan je vykreslený jako statný bručoun, který ale postupně taje pod Pipeřiným kouzlem. Kdyby jen tenhle super mužný alfa samec kapitán nepoužíval výraz jako číča či mušlička, kterými označuje ženské pohlaví, bylo by to možná lepší, ale koneckonců, každý tomu říkáme jinak, že. Jednou jsem slyšela moderátora v rádiu, jak této části ženského těla říká šváb, takže vlastně můžu být za výraz číča i mušlička ráda. 😀 Piper se v různých infantilních přezdívkách jeho údu dvakrát nevyžívá. Alespoň, že tak.

Erotické scény nejsou tak časté, jak bych čekala, ale popsané jsou pěkně. Je to vzrušující. Celá knížka se navíc velmi dobře čte a můžu upřímně říct, že se mi líbila a mohu ji doporučit.

Knihu Holka přes palubu napsala Tessa Bailey, vydalo ji nakladatelství Grada pod značkou Cosmopolis. Kniha má 360 stran, obálku zpracovala Nikola Kaplan, přeložila Lucie Libovická. Obálka je měkká a její design se mi líbí. Za knížku velice děkuji.