0

Román Citronová vůně a jemné polibky

Ahoj všichni,

tak dneska se podíváme na knížku s názvem Citronová vůně a jemné polibky. Jaká je?

Anotace (oficiální popis nakladatele)

Konečně přišel velký den, na který Kim tak dlouho čekala. Roky byla milenkou ženatého šéfa a usilovně mu pomáhala dokončit významnou zakázku, aby už nebyl závislý na své ženě a mohl se rozvést. Pak ale na závěrečné prezentaci veřejně ohlásil radostnou novinku – jeho manželka je těhotná. Zklamaná Kim opustila svůj dosavadní život a se zlomeným srdcem odjela do malého hotýlku u Gardského jezera, aby vymyslela, co bude dělat dál. Může ale zůstat smutná, když slunce svítí, voda v jezeře jiskří jako drahokamy, kolem omamně voní oleandry a citroníky, žízeň zahnala čerstvě vymačkanou pomerančovou šťávou a na stole má skvělé kapučíno? Navíc potkala sportovního instruktora Lucu, kterého nedokáže dostat z hlavy…

Milý příběh o zklamané ženě, která byla čtyři roky milenkou a konečně jí došlo, že to nikam nevede. Kim se rozhodně odjet pročistit si hlavu do krásného prostředí Itálie a hotelu Casa Felicita, který vlastní a provozuje charismatická starší žena Antonella. Kim se na místě setká s gay párem, ze kterého se vyklubou její nový přátelé a pohledného učitele jódy a surfování Luca. Kim nachází opět sama sebe, což je prvek, který se v románech často opakuje. Moc se mi líbil popis krásné Itálie, všech postav i dobrot, které Kim bezostyšně konzumuje. Hned bych jela do Itálie se procházet a ládovat se koblihami s pudinkem!

Román jsem přečetla za jedno odpoledne. Knížka má jen 240 stran a dobře se čte, takže to šlo rychle. Užila jsem si ji. Hlavními myšlenkami knihy je nenechat se sebou zacházet jako s kusem hadru, následovat své srdce a nedělat unáhlené závěry!

Citronová vůně a jemné polibky je taková milá prázdninová oddychovka, kterou jsem si užila. Doporučuji 🙂

Knihu Citronová vůně a jemné polibky napsala Lotte Römerová a přeložil Rudolf Řežábek. Kniha má měkké desky (obálku zpracovala Kristýna Sladká), 240 stran a vydalo nakladatelství Grada pod značkou Cosmopolis, kterým za tuto knížku velice děkuji.