0
Recenze Vzhled

Jaké je cvičení s Cassey Ho (PIIT28)?

Tak mám za sebou šestý den cvičení. Šestý den z dvaceti osmi a lidi, je to síla. Nechápejte mě špatně, to že je „to síla“ je dobře! Moc dobře! Protože takovéhle super cvičení musí mít nějaké výsledky. Prostě musí.

Po každém cvičení se mi klepou nohy, potím se ještě dalších čtvrt hodiny po skončení cvičení a mám hlad jako vlk. Nejdřív je rozcvička, pak cvičení a nakonec závěrečné protažení. Zatímco rozcvička je jen jedna, hlavní cvičení se liší. Nabízí se 11 variant. Nemůžete si vybrat, co se vám chce zrovna cvičit, Cassey má speciální rozpis co kdy cvičit.

Závěrečné protažení taky není jen jedno. Jsou tři varianty, a znovu, Cassey vypisuje, jaké se hodí k tomu cvičení, které jste právě docvičili. Každé „hlavní“ cvičení obsahuje sedm různých cviků, kde se střídají cviky pomalé s cardio cviky. Tedy cviky, jako je poskakování a podobně, cviky, které vám zrychlí tep. Když docvičíte těch sedm cvikům vyskočí na vás na konci videa hláška, díky které pochopíte, že jste ještě nedocvičili. Celá video, tedy všech sedm cviků, musíte odcvičit čtyřikrát po sobě. A pak přijde protažení.

Můj dojem

Tak jo, PIIT Power Pack jsem si koupila s vidinou toho, že si pořádně zacvičím. A vypadá to, že jsem udělala dobře! Rozcvička je na mě, jako na někoho neohebného, poměrně náročná, ale to nevadí. Protáhnu se a pak se jde cvičit. Každé cvičení, které jsem zatím vyzkoušela (tedy šest typů, žádné se zatím neopakovalo) bylo pěkná zabíračka. Vždycky jsem se zapotila. Po cvičení na nohy jsem svaly na stehnech cítila ještě o dva dny později. Je to cvičení, kde ze mě na konci leje a jsem na sebe zatraceně pyšná, že jsem to zvládla. Nejvíc mě zatím bavilo cvičení s názvem Cardio Camp. Bylo plné skákání a byla to zábava.

Cviky se nezdají na první pohled náročné, ale sotva je začnete cvičit pochopíte, že to taková sranda není. Řada cviků je podobných těm, které jsem cvičila s Jillian Michaels u videí 30 day SHRED for beginners. Mám ale takové podezření, že tohle cvičení je tak nějak těžší. Přijde mi náročnější.

Zatímco Cassey je ohebná jako kdyby neměla kosti, já se nikam neohnu. Přijde mi, že moje ohebnost je ve srovnání s ní vyloženě chabá. Ale co, proto přeci cvičím, abych byla silnější, měla hezčí postavu a byla jsem ohebnější, no ne?

Vždycky mám velikou radost, když docvičím hlavní cvičení. U videa na internetu se mi zeleně zaškrtne políčko, že jsem cvik docvičila a já přecházím k závěrečnému protažení. Rudá jako rak, rozklepaná, zpocená, ale šťastná jako blecha, že už jsem u konce. U některých protažení jsem zjistila, že se z protahovací polohy velmi těžko dostávám zpět do původní polohy a taky, že mě bolí svaly z toho protahování (asi proto, že plno z nich nikdy takhle moc protahované nebylo).

Také by se vám mohlo líbit...

Žádné komentáře

    Přidat komentář

    Sdílet na Pinterestu

    Sdílej